keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Project 365



Tulin taas tänne vaan vähän päivittelemään, ettei jää tää postailu kokonaa pois. Mulla ei oo mitään uusia kuvia, ni sen takia en oo jaksanu kirjotella, koska mulla itelläki ärsyttää lukea postauksia jossa ei ole ollenkaa kuvia piristämässä sitä, joten tässäki postauksessa tulee olemaan kuvia weheartitistä :)

LIONGRR

Mulla loppu joululoma tiistaina ja siirryin taas takasin arkeen, olin sunnuntain ja maanantain kipeenä ja en menny töihin. vieläki on pikkunuha mutta kyllä tää tästä :)


365 photos is my project for 2014. i will take everyday a picture which represent my day, my year, my life 😊🌸 so excited 💖

Oikeestaan tän postauksen idea oli se, että aattelin alottaan instagramissa tuon prjoect 365 eli laitan, joka päivä vuoden ajan sinne yhen kuvan, teen sitä niin kauan ku jaksan (tuskin vuotta) ja ainaku muista, yritän parhaani mukaan joka päivä! Niin ja instassa mua voi seurata nimellä jjennasdfgh :)

Oisko muuten jotain postaustoiveita :)

Heippa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti