lauantai 11. tammikuuta 2014

Aliexpress +muuta

heei! sain tänään vihdoinki aikaseksi kuvata ne aliexpressiltä tulleet jutut. Tilasin siis kännykän kuoren, lompakon ja kuulokkeet :) Tässä samalla esittelen jenniltä saamani joululahjat, jotka sain eilen.





Oon aina halunnu jonku Michael Korsin tuotteen, ja nyt löysin sitten tän lompakon ja rakastuin heti! Hintaa en kyllä valitettavasti enää muista, joku suunnillee 20e :)



Tilasin myös nää aivan ihanat kultaset pääkallokuulokkeet, näillä oli hintaa muistaakseni 3e



tää kuori on ollu mun kännykässä koko ajan sen jälkee ku ostin, ja tää on ihan mahtava :) mutta hinnasta ei oo kyllä mitään tietoa.

Sitten vielä pari sanaa aliexpressistä, eli siis se on kiinalainen nettikauppa, vähän samantapanen ku ebay ja siellä on ilmaset toimitukset. Ja mitä nyt oon kuullu ni kaikki on saannu tilaamansa tavarat, eli on myös luotettava. Jos tilauksen hinta on yli 43 euroa, niin siitä menee tullimaksua 23% eli kannattaa jakaa tilaus osiin.

 

Nämä ihanuudet sain eilen jenniltä, oon aina tykänny ranskalaisesta manikyyristä, se vaan on niin nätti :) nyt pitää vaan oottaa että kynnet kasvais vähän, että tulis nätti manikyyri :)

Ja sitten sain kans tuon coconut & lime suihkugeelin, ja en malta oottaa että pääsen kokeilemaan sitä :)



Tilasin kans tässä joku aika sitten itelleni tangle teezerin, oon tosi kauan halunnu tommosen ja nyt sitten ostin sen netanttilasta, koska se oli alennuksessa ja makso vaan 10.90e :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti