lauantai 25. tammikuuta 2014

Turn it up

Tulin tänne nyt päivittelemään vähän, että mitä tässä lähiaoikoina on tapahtunu. Ja yllätysyllätys mulla ei ole yhtäkään uutta kuvaa kamerassa, eli kuvia ei tähänkään postaukseen tule :( Yritän huomenna viimeistään huomenna päästä kuvailemaan.

Vintage, Antique Lamps in Vienna | via Facebook

Noniin, alotetaampa vaikka siitä, että oon sairastellu nyt ihan urakalla. Mulla on ollu loppiaisesta asti nuha ja nyt sitte tiistaina kävin lääkärissä ja selvis että mulla on poskiontelutulehus ja anto antibioottikuurin (kirjotetaanko se noin? :D) Nyt alkaa jo pikkuhiljaa olo paranemaan :)

Koulu mulla on nyt menny aika penkin alle, ku tuntuu että ei ole aikaa eikä kiinnostusta opiskella, vaikka on viiminen vuosi peruskoulua ja pitäis nostaa numeroita. Yhteishakuki on kohta ja en vieläkään oo varma siitä mihin haluan opiskelemaan, tiedän sen että rovaniemelle lähden mutta linjasta ei ole vieläkään varmaa tietoa.

Mulle on tapahtunu kans yks iso asia elämässä, mutta se ei valitettavasti vielä ainakaan sovi tänne blogin puolellle, se on jakanu sen verran paljon mielipiteitä muuallakin.

<3

Mulla alkaa itelläki ärsyttämään nämä tylsät postaukset, mutta kyllä minä alan tähän blogiin vielä panostamaan ihan kunnolla, kunhan mulla vaan on aikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti